Bu retarder, Mercedes-Benz ticari taşıtları Actros ve Axor için geliştirildi ve Mercedes-Benz PowerShift şanzımanla uyum halindedir.
Entegre yüksek hızlı retarder,
Yüksek fren momenti,
Paslanmaz çelik eşanjör,
Hava ve yağ ayırma,
Optimize edilmiş hidrodinamik,
Taşıyıcıya entegre retarder,
Standart kardan mil uzunluğu.
Daimler AG ile birlikte, GO / VR 115 E retarder sistemi özellikle otobüsler için geliştirildi.
Kompakt tasarım,
Daha yüksek güvenlik,
Daha fazla sürüş konforu,
Daha yüksek ekonomik verimlilik,
Daha fazla çevre dostu.
VR 3250, FH ve FM serilerindeki Volvo kamyonlarda ve Volvo şanzımanlı Volvo otobüslerde kullanılır. VR3250 Renault manuel ve otomatik şanzımanlı ile birlikte Renault Magnum, Renault Premium, Renault Lander ve Renault Kerax'da kullanılmaktadır.
Entegre yüksek hızlı retarder,
Yüksek fren momenti,
Entegre şanzıman yağı soğutmalı,
Standart kardan mil uzunluğu.
Daha yüksek ortalama hız,
Daha az servis ihtiyacı,
Daha az araç işletim maliyeti,
Daha az fren ve lastik revizyonu,
Hızlı amortisman,
Elektro manyetik retarderlere oranla daha fazla yakıt tasarrufu.
Voith Retarder kamyonlarda ve otobüslerde aşınmayan geciktiricilerle eş anlamlıdır. Motor freni ile birleştiğinde, düşük ve yüksek devirlerde daima optimum frenleme etkisine sahip olursunuz. Ve her sürüş durumunda en yüksek güvenlik.
Daha yüksek güvenlik ,
Daha fazla sürüş konforu,
Daha yüksek ekonomik verimlilik,
Daha fazla çevre dostu.
Voith Retarder - Kamyonlarda ve otobüslerde aşınmaya karşı sürekli frenlemeyle eş anlamlıdır. Motor freni ile birlikte, düşük ve yüksek hızda, her zaman optimum frenleme etkisine sahip olursunuz. Herhangi bir sürüş durumunda maksimum güvenlik.
Voith geciktirici VR 133-2, şanzımana monte edilebilir veya aktarma organına serbestçe takılabilir.
Retarder neden yağ ile çalışmak zorunda kalır? Fren yapmak için mevcut olan bir ortamı kullanamayabilir miyiz? Yani soğutma sıvısını? Böylelikle bakım masraflarını önemli ölçüde düşürmemize yardımcı olmaz mıydı?
Dünyanın ilk su geciktiricisi olarak kullanılmaya başladığında sorulması gereken ilk şeydi. Sonuç zaten yollarda: Voith Aquatarder.
Aquatarder, birincil geciktirici olarak çalışır: Motorun önüne monte edilir ve doğrudan krank miline bağlanır. Tüm Voith geciktiriciler gibi, hidrodinamik ilkesinde de çalışır: Motor krank mili rotoru yönlendirir. Rotor, çalışma ortamını, bu durumda soğutma suyu suyunu hızlandırır. Rotorun karşısında yer alan bir stator ortamı yavaşlatır. Bu fren momenti, rotor ve krank mili vasıtasıyla aracın aktarma organına aktarılır. Sonuç: Araç yavaşlar.
Güvenli, ekonomik ve sürdürülebilir - suyla frenleyen dünyanın ilk ikincil geciktiricisidir. Aquatarder gibi, ikincil su geciktirici, motorun soğutma sıvısını da çalışma ortamı olarak kullanıyor. Bununla birlikte, tüm araç frenlemesinin% 90'ına kadarını yönetir.
Kendiniz deneyin: Yeni Mercedes-Benz Actros ve Antos'da.
Gerçekler ikna edici: Emsali olana oranla %50 daha az yer kaplayan ikincil sönümleyicinin ağırlığı 35 kg daha hafif. Motorun soğutma sıvısını işletim ortamı olarak kullandığından bakım gerektirmez. İlave yağ veya soğutma sıvısı değişikliği yapılmaz, ayarlama yapılmaz. Ve çevre, fren toz emisyonunda % 80'e varan oranda azalma görülür.